مصاحبه آرشیو خبر ها
اگر به من نیازی هست، برمی گردم

اگر به من نیازی هست، برمی گردم

جان لوئیجی بوفون، محبوب بسیاری از فوتبال دوستان که خبر خداحافظی اش از تیم ملی ایتالیا بسیاری را غمگین کرد، حالا در استانه یک بازگشت قرار گرفته، بازگشتی به تیم ملی سرزمین چکمه ای برای احیای تیم فوتبال این کشور.

 

اخبار و حواشی های چند ماه گذشته بر سر آینده یکی از افسانه های دنیای توپ گرد با نمایش های خوب این سنگربان همراه شده و حساسیت موضوع را دو چندان کرده، با این حال هنوز از اینده بیانکونری بوفون خبر دقیقی شنیده نمیشود، اما به نظر میرسد آتزوری شدن دوباره اش نزدیک است.

 

گفت و گویی که امروز در رسانه های ایتالیا از قول جیجی بوفون منتشر شده که نشان می دهد در صورت نیاز، بوفون حاضر به بازگشت است.

 

اگر تیم ملی به تو نیاز داشته باشد، باید بگی که حاضر هستی.

 

البته به نظر میرسد این پاسخ در طول فصل جاری صدق می کند و برای آینده همچنان ابهاماتی وجود دارد، زیرا بوفون همچنان تمایلی به اظهار نظر شفاف در خصوص آینده و تصمیمی اش ندارد. هر چند که بارها به سختی خداحافظی یک فوتبالیست اشاره داشته.

 

شدیدا احساس مسولیت دارم، من انسانی مسولیت پذیر هستم، به تیم ملی احساس مسولیت و نزدیکی می کنم اگر در این شرایط به من نیازی باشد، من هستم. ابتدا فکر می کردم که می توانم چند روزی به سفر بروم اما اگر تیم ملی مرا بخواهد نمی توانم بی تفاوت باشم، البته تا ژوئن چون بعد باید برنامه های دیگری را بررسی کرد.( اشاره به دو دیدار دوستانه تیم ملی ایتالیا برابر آرژانتین و انگلیس در ماه مارس)

 

جان لوئیجی همچنان به در پاسخ به سوالی در خصوص آینده بیانکونری اش تاکید کرد که در حال حاضر تنها به زمان حال فکر می کند.

 

سال آینده چه خواهم کرد؟ در حال حاضر فقط باید به فصل جاری متمرکز باشم و تمرکزم فقط حالا تا پایان فصل است، برای تصمیمی که خواهم گرفت خیلی مطمئن و البته ارام هستم، با هماهنگی مسئولین باشگاه در زمان مناسب تصمیم را اعلام می کنیم. با مدیران یووه ارتباط بسیار خوب و نزدیکی داریم، کاملا توافق بین ما وجود دارد و همه چیز مانند همیشه خوب است.

 

اما اینکه آیا جیجی را در آینده در پست مدیریت خواهیم دید؟

 

به هر حال هر یک از ما باید مسیری که احساس می کند و به ان اعتقاد دارد را انتخاب می کند، برای کسانی که مانند ما فوتبالیست ها با هیجان و احساسات خاصی زندگی می کنیم، همیشه کنار گذاشتن فوتبال مانند مرگ پیش از مرگ واقعی ست، یک توقف ازاردهنده.

 

از کاپیتان بیانکونری در ادامه در خصوص رقابت های سری ا و جدال با ناپولی سوال می کنند.

 

بازی ناپولی را نگاه نکردم، به نظرم ناپولی مشکل خاصی ندارد، امسال ما هفتمین اسکودتوی متوالی خود را می خواهیم بنابر این باید تلاش بیشتر و ویژه ای داشته باشیم.

 

از جیجی سوال می کنند، اگر بازیکن یوونتوس نبودی، دوست داشتی که امسال ناپولی اسکودتو را از ان خود کند؟

 

من به ورزش علاقه دارم، من این عشق و لذتی که در ورزش هست را می پسندم و دنبال می کنم، در ناپولی همه این ها وجود دارد.

 

و اما فینال لیگ قهرمانان

 

من در سه فینال لیگ قهرمانان حضور داشتم و بازی کردم و درهر سه فینال بازنده بودم. نمی دانم که این اتفاق می تواند تاثیر داشته باشد یا نه، در برابر میلان در ضربات پنالتی اشتباه کردیم اما در دو فینال اخیر برابر دو تیم بزرگ بازی کردیم، برابر بارسا بازی برابری داشتیم اما روی اتفاق باختیم. اما در کاردیف برابر رئال فکر می کردیم باید بازی برابری برابر انها انجام بدهیم اما این طرز تفکر درست نبود و نتیجه نشان داد که پیش از بازی نفهمیده بودیم که چطور باید برابر تیمی مانند رئال مبارزه کنیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: